Tuesday, December 21, 2010

Heish . Bengang dowh !

Omguyyyy ! Bengang glew dowh ! tady , ade minah yg menggunakan ayt kmpg die tuh cari pasal ngn aku , fara , my junior nina n eika  ! eh , mlz lah nk ckp sapew dye ! LU pikir lah sndry . dah lah gunekan ayt2 yg agk HOTT jgk lah ! smpy telinga aku nyh berasap tau x ! 
I mean *kami ! n , we hope sapew yg kiteorg mksd kan nyh biar die terase !!! mmg 
x leh tahan ngn org yg suke perasan nak mampos eh ! cam bodo je ! 
BlaBlaBlablablabla ! n lagy satu nyh amaran yg patut kau dgr = tlg jgn pasan bnyk sgtsgtsgt ,
x yah nak tuduh org sebarangan kalo x tau ape yg sebenarnye berlaku ! PAHAM ?! 
stpdd , shhtyy u ! keciann kat eika tau x ?knapew ? sbb minah tuh lah ! dah lah pasan , 
pegy ckp yg H tuh die punye ! Kau TAK nampak ke ?> or kau bute ?tuh aku x tau ! dah lah slh spell bitch ! org kalo pegy skolh kene bljr betol3 ! bkn cam kau nak ckp ikot sedap mulut suke aty moyang kau je an ?! 


♥ In a Relationship with Eika A. Rhm  (Facebook)
 kat ats tuhdah tls ,
n please dont be a COPYDOGS ! suke sgt tiru copy nina's blog ! Bodo ! kalo bole tady aku nak je bg kau penyepak terajang kat kau ! Tapy , naseb baek aku nyh penyabar ! *lah sgt ! 


Amaran :  tlg jgn ganggu org laen TERMASOK kiteorg ! jgn cari gadoh x tentu psl ! TQ !