Sunday, January 30, 2011

Contest by Alia Ohh Aliaa !

Ohh , hye ! Hmm , hari ni aku nak wat satu enteri pasal Contest Alia Ohh Aliaa ! Ye laa , saje nak mengisi mase lapang ngn buat enteri nyh . hehe . rajin kan ? Okeoke . lets start dgn syarat2 die dulu sblm korg nak join contest nyh :-


                        1. Mesti ada blog , kalau takde , cepat cepat buat blog tau !
2. Keep in touch dengan blog Alia . Cara dia senang je , follow blog Alia 
3. Buat entri pasal contest ni tau ! kalau takde idea sangat , just copy balik syarat syarat penyertaan ni .
4. Tajuk entri : Contest by Alia Ohh Aliaa !
5. Dalam entri tu , korang kena cakap , pasal blog Alia . 
6. Nak panjangkan lagi entri korang tu , tulislah , kenapa korang suka/taksuka blog Alia .
7. Apa yang kurang , apa yang patut dibuang semua tu lahh .
8. Sila buat entri tu dengan penuh kreatif , so , korang ada 45% untuk menang !
9. Lupa nak bagitau , sila letak banner contest and link-kan ke entri ni !
10. Jangan lupa tag 3 orang kawan tau !
(credits to  alia)
HABIS YG SYARAT2 !
JOM PEGY KAT ENTERI DIE ! HAHA .

Okeoke , aku nak start ngn enteri die lah . korg dah bace kan syarat2 die ? hah . pandai2 lah korg ikot eh . hehe .
Orite , korg bole tgk kan blog si alia nyh ? Chantekk ? Fuhh , mmg ! Takk cam blog aku nyh hah . *agak lamee jgk lah takk edit , hehe* Org mlz mmg camtu , takk cam cik alia kite ni . Even die sebokk ngn hal rumah tangga /Opss , hal sekolh lah . haha . Die bole je edit , update blog die . aku ape cite ? Bahahaha . paham2 je yop . Takk lupe jgk , cube korg and kekorg check kat blog die , BAHAGIAN JIRAN TERHORMAT . ade nmpk name aku ? Takk dew kan ? Nyh aku nak megamuk cam gorilla (lebih daripada gorilla kott) Ye laa , korg tgk lah blog aku berbanding ngn blog die . rami jiran terhormat sbb blog die chantekk and sbb tuh lah jgk ye tuan2 dan puan2 hehe . dah mcm pengacara plk aku nyh cakap . arghh , papew je laa . Hah , continue .. sbb korg2 kat luar tuh terpegun tgk blog die , ofc lah nak follow kan ? Takk cam aku nyh , setakat 93 (agaknye) ape kejadah kan ? (bak kate mamat2 rempit kat luar uh) haha . Selain itu , korg nampak takk shoutbox yg cute miute kat blog die uh ? Chumell ? Takk yah cakap lah derr . wa nak bgtau ku der , meh sini kite bising seket (wa jelozz lah ngn shoutbox die der) Ape pasal derr ? Ye laa , si alia nyh kan pandai selok belok kat blog nyh . bak kate pepatah kan derr , di mana ade kemahuan , di situ ade jalan . Eh , silap ade HIGHWAY . muahaha . nak gak ikot style adnan sempit an ? haha . korg nak tau takk , alia nyh mmg pandai dlm kemas mengemas nyh . eceh , dah bole jady calon isteri dah nyh . Woiyh , macah alia nyh maseh lagy kanak2 ribena lah podahhh nak gurat konon xP haha . eh , alia jgn kechik aty tau . nyh sume rekaa semate2 .hehe . Sambung lah balek , hah alia nyh mmg pandai dalam bab mengemas tapy bukan  yg cam kat ats aku merepek tady . tapy pandai dalm bab mengemas blog lah . muahaha . tahh papew je kan aku nyh ? Merepek-ing takk sudaa . haha . takpew2 . Ohh ye , apew aku cakap tady hah ? Dah lupee dah . Hmm , hah ! Asal aku cakap alia pandai mengemas ? Sbb nye hesih , malu lah nak cakap . Okeoke , mase dah takk de baek aku cakap . Sbb nye korg pegy lah usha sendiri blog die . Kemas ? kan  , aku dah cakap ! Kemas gila vavi . takk cam aku nyh . Gadget aku berterabur ke sane ke mari . hehe . Cam kapal pecah lah katekan . haha . Di samping itu jgkkan , aku nak ckp kat alia ! Trimas sbb buat tuto sume tuh . Anyway , tuto tuh mmg memberi kesenangan kat aku even ( adew yg aku takk gune) hehe . sowy tau ! :D Jgn kechik aty lak eh ? Okelah , aku rasew sampai sini je laa kott enteri aku nyh . So , tata !


Huhu , harap2 eden menang lah contest nyh yoh ? Amin ~
Eceh , eceh menggedik plk die *