Sunday, February 6, 2011

Esok sekolah !


gambar nyh takk dew mengena ngn tajuk lah :P


Hari yg dinantikan tlh tiba weyh ! woowhoo , yeah . even rami yg takk puas cuti CNY . tapy , tersirat rasew happy tuh ! hehe :D takk sabar nak skolh esk . nak jumpe kwn2 aku . ya allah , miss korg gila babeng weyh . haha . mcm takk jumpa setahun plk an ? huhu . hmm , besok dtg schul pukol 12 , (ye laa , bdk baru msok schul mngh lah katekan XD ) . pastu nak siapkan homework aku yg blom siap *^^act dah siap , but aku takk tau camne nak buat . hah , mampos largh ! nanty aku tnye kwn . hehe . bijak ? mmg bijak ! eh , eh . dah mcm program CLEVER EDISI MALAYSIA lah plk kan . huhu . perasan je bdk nyh . huhu . okeoke .  baek stop merepek-ing . nanty kang terover and lari dari tajuk . mmg dah lari pon :P abaikan je bende tady ----> Huish , nyh mesty naek schul kaki aku kejang balik , mane takk nye dah lamee takk lari keliling padang . fuhh , nanty terima lah akibat nye hari selase and rabu nyh weyh . padan muke . haha . okay lah , rasenye smpi sini je la enteri baru syira , nanty aku post yg baru eh ? alaa , buat sementara . kan aku buzy ngn schul . so , for sure tarda masew nak bukak lorh . hehe :D So , bye for now !