Thursday, April 21, 2011

Go on , xD

I wear shirts as dresses
My life will not complete without stresss on me :'>

Today was very fucking , babing , shytting day ever . Hmm , sumpah aku dah benci semua bende dalam hidup aku lagi lagi kat sekolah dengan kawankawan . Ya allah . stresssss dowh . rase macam nak nangis pon adeeeeeee ! anddd , rase nak pindah sekolah pon adeee ohh . haters ? lagi laaaaaaah . dah lah , malas aahhh nak cite pasal hatershaters nii . menyakitkan hati ada tahu ? My friends ? Sume dah mcm ape ntah . buat hal masing masing . Ade secret mcm haram tak nak bgtau . ye laaaa , aku ni kan tak penting bg korang . Sume secret yg korang ade mesti tak nak share dengan aku , pastu Tergedikgedik . menyampah bhai -.- mcm vavi . I'm lonely . No one wanna share story wif me :( but , nasib baik ade amywa kuh and huda . ahakks , diorg je lah bole buat aku senyum yg lain mcm pfftt ==' Lepastu , tadi kat sekolah tak pasalpasal aku jatuh sbb diorg lah *ketawa mcm ape and Tergedikgedik jugak ckp psl ini lah tuh lah . tak nampak agaknye aku tengah makan kat sebelah ! Aku jgk yg jatuh . Kurang ajar dowh . mcm shytt je . Pastu , boleh plk Tergelakgelak nmpk orang jatuh . Dah tuh , cakap sorry lah ape lah . Grghh . Diorang ni memang takde perasaan kan ?! Bodoh . Okayokay , fine korang nak sangat kan ? so , dah jangan nak Terhegeh hegeh pegi kat aku lagi . Pegi lah kawan dengan org lain yg lebih better dari aku eh ? Thank youuuuu :)