Thursday, May 26, 2011

Firstly , tengah geram sebab tak boleh bawak camera or phone and whatsoever untuk Sambutan Hari Guru . pfftttt -,- punye laah tengah bersomangat nak charge camera semua last last cikgu cakap TAK BOLEH BAWAK . dam dam dam annnd kene pakai baju sekolah . shitt doo -___________-

Sec , ni message khas untuk manusia wempitz wempitz  , tak payah lah nak membabi sangat eh ? btw , setahu aku orang yang suke mengumpat pasal orang lain ni maknnye die tuh jealous dengan ke-awesomeman kiteorang . HOHO . menggedik je lebiiiiiih . kau ingat kau bagus sangat lah ? wei wei , FYI harta dekat dunia tak boleh bawak maaaaati ohh . aku tak heraaan sangat lah dengan kau setakat kaya . ape citer derr ? kau nak cakap aku copycat kau ? ada ake kesah ? hey , sampai mati pooong tak terhingin aku nak jadi COPYCAT . kay , thaaaaank you . lappchuu manusia wempitzzz . btw , mama saya cakap biar lah orang tuh nak kutuk banyak mane die suke kite buat bodoh je . tak payah nak layan bende bende ni . nanti lama lama diorang akan fed up jugak :)

P/s : sorry for the rude word .