Friday, May 6, 2011

Moms you are everything to me :)

Gravity is working. (akisstohell: (via whywouldishowup))


Moing moing 
Happy Mothers Day Mama  Have a bless and a wonderful day Maaa . andd ,  yes , i know i ade buat banyak dose but , Mama still sabar dengan Syira . with my perangai yang nakal , degil and else . hiihii . pleassh forgive me :'> But , i swear from now on i'll try my best to change . *TRY ! haha . sempena Mothers Day ni Syira nak cakap yang Syira sayannnnnnnnnng Mama sangat sangat . ohhmyy , only god knows how much i love you Maa . Tanpa Mama , siapalah saya . pegi mane je Mama mesti bawak saya , kesiaaaaaan Mama . memang susah untuk lahirkan saya . saya tahu tuh . tapi , Mama adalah Mama yang paling tabah yang pernah saya kenal dalam whole wide world ni . Thankyoou for everything. kalau lah Mama bace post ni mesti Mama proud dengan saye kan ? ^^ hoho . Mama , saye janji saya akan banggekan Mama macam yang Mama selalu cakap " Kakak , belajar rajin rajin tau" setiap hari Mama cakap tuh dekat Syira , Syira ingat lah Maa . You are the best moms ever ! ILY MOTHER :)
Your daughter,
-Syira-