Thursday, November 10, 2011

my happy ending

Jyeah 2 3 hari ni saya happy je . well ada sebab sebab nya . As you all know the SPM candidates gonna take their SPM on 14th and yes my sister ambik . wooo kakak saya ambik SPM . Kak , i pray for you and wish you alot of luck . Buat baik baik tau exam . Make your family proud , and me! hee :3 fyi cuti for SPM pun gilir gilir macam PMR hari tuh . ni yang tak suka ni -.- dah lah Isnin form 1 cuti form 2 sekolah . k baru nak jumpa kakak ite :( hmm but Isnin maybe me and Tasha going to school . hihihihi so boleh lah jumpa nanti . Ohhyeah nak tahu tak ite en happy sebab tadi en ite hug kakak ite :3 me shoooo happy . Like seriously tak caya gila . Ite dah lah malu malu dengan kakak ite then tetiba ite hug dia . Maybe ite winduu sangat kakak ite thats why lah but i swear i feels good after hugging you sister <; Dia cakap dia busy sebab tuh jarang text , naaah nevermine your SPM is more important . I know you can do this . Good luck and take care , i love you so much Nila Farahayati :*


Adios