Tuesday, December 13, 2011

Saya tahu saya tak pandai update blog , saya tahu saya malas nak update , saya tahu blog saya macam sawang . Ye saya tahu . K hi hi hi eberiwannn! "Eh new look eh ? Uuuuu lawa lah" "Hahahaha terima kasih" Lol saya memang macam ni . Alright , sebelum kite start cakap about the main tittle kita dengar lah cerita pasal semalam . Semalam ? 12/12/11 ? Ape saya buat ? Hmm semalam sumpah best . Shopping with my mommah and my adik . Me bought 4 shirts liddat and 2 pants.....yeah i think so . Thanks maa :> Hari ni pulak , my family and i went to Cziplee . Nama pun Cziplee kan so mesti lah beli buku apa lagi . Haha . Then pergi beli baju sekolah and blablabla . Stop here and move to the main story ,

Haaa ini adalah beberapa sebab kenapa saya M.A.L.A.S update blog . Kenapa eh ? nak tahu ? nak tak ? Lol baiklah . 

1. Sebab saya takde mase and jarang online . My dad tak bagi sangat online . Yeah saya tak active sangat ber-blogger ni . Ntah kenapa macam tak menarik dah bagi saya . Eceh . hahaha so saya pun macam malas lah nak update blog bagai ni .

2.Saya telah lari ke twitter......tumblr.....dan sama waktu dengannya . Ngeh ape yang interesting sangat twitter ni ? Woi sumpah awesome gila kay twitter . Siapa takde acc twitter segera lah buat . Eh jangan nanti tak pasal pasal whale besar dekat screen . Hihihi nasib comel lagi whale ni . Just kidding :p

3.Saya lebih suka hangout dengan kawan saya . Tapi malangnya takde siapa nak hangout . Lol sebernanya....hmm takpe lah .

4.Sebab saya malas lah :p 

5.Saya rase macam nak delete blog ni tapi.....saya...sayang blog ni . Haihh tak tahu lah . Tengok lah macam mane dulu . Nak delete sayang , tak delete macam buat semak je ada blog tapi tak update . Acano ni ? :/ i'll figure out later . 

P/s: Saya ikut tutorial Lettha for design blog ni hihihi big thanks to Lettha for her tutorial! :D