Sunday, January 22, 2012

Hi . Lama gila tak nampak batang hidung aku dekat blog kan . Bukan ape , banyak sangat bende yang menghalang . Eceh . Okay so apa khabar? *lambai tangan ala ala Rosmah gitu* Lulz . Kalau sihat alhamdulilah kalau tak err ntah . Entry kali ni ai nak share dengan uolls pasal hidupan seharian ai .

Macam biasalah dalam seminggu ada 7 hari , 5 hari tuh sekolah . 3 hari tuition (Isnin,Rabu,Khamis) dari pukul 8 sampai 10 malam . Nak kata penat tuh memang lah penat but nak buat acano ai budak sekolah lagi uolls . What to do what to do *angkat bahu* . Sambung balik...Selasa and Rabu kene stayback _sigh~ Tinggal lah Sabtu dengan Ahad je wa boleh watlek watcool dekat rumah ni . Cool lah sangat kan kalau homework bertimbun macam gunung Kinabalu tuh? Boleh demam woi .

Sec, ai tengah cuti seminggu ni , cuti CNY . hohohohohehehe terimas terimas . Lalala tak kisah lah apepun Happy Chinese New year kepada kaum Cina di Malaysia yang menyambutnya . Gong Xi Fa Cai Angpau Lalai :> angpaaaaaaau mali . Nanti masuk sekolah jangan lupa bagi aku limau au .

Third, semalam ai ada buat birthday party . Birthday Iman dengan Syazwina . Ramai datang , my sedara mara , mama and papa punya kawan , my kawan , dan ramai lagi lah . It was great . Had so much fun with them . Here some pictures , enjoy!


Tiup lilin time! Hehehe

Birthday Girl <3




Banyak lagi gambar tapi tangan malas nak upload so ni je yang yang mampu . Kalau nak tengok pi pesbuk piiii . Kay kepada sesiapa yang nak blah dari blog aku mehhh ah layan One Direction wa dulu . Sila tekan button 'PLAY' thanks! ♥ ♥ 

Terserlah kecomelan Zayn kuuuuuuuuuh di tuh :3 brb......dyingggggggggggggg!

P/s: Semalam aku tengok Ombak Rindu dekat Astro first . *aku tahu aku lame* and guess what?! 3 kali woi nangis tengok citer tuh maaaaaigod hahahaha kbye! Ohh btw buku lansung tak sentuh peace .